OCC, průhledná PVC izolace, označení

12 963 | Reproduktorová dvoulinka 2×2,5 mm²

OCC, průhledná PVC izolace, označení

12 964 | Reproduktorová dvoulinka 2×4 mm²

OCC, průhledná PVC izolace, označení

Jak HiFi, domácí kino / kabeláž fungují?

Malý subwoofer nemůže hrát nízké basy. Z toho vyjděme. Na druhou stranu, potřebujete subwoofer někde schovat, takže pátráte po malých rozměrech. Tady je rada drahá. Domácí kino. Chce to kompromis, buď si koupíte limuzínu co jede, anebo Trabanta, kterého dobře schováte. Při koupi subwooferu se ptejte na jeho připojení. Kvalitní subwoofer (vycházíme z toho, že pořizujete tzv. aktivní, tedy s vestavěným zesilovačem), podobně jako je Dexon SUB 300A, dovoluje napojení různými způsoby reprobedny. 1. napojení prostřednictvím dvojice RCA (Cinch) konektorů – subwoofer „poslouchá klasický“ stereo signál a dělá z něj mono basový signál domácího kina . Pak na subwooferu si můžete nastavit i přenášené pásmo a hlasitost 2. napojením prostřednictvím jednoho RCA (Cinch) konektoru – subwoofer poslouchá už hotový basový signál a jen ho zesiluje a reprodukuje. Veškeré nastavení tohoto signálu děláte jen na receiveru, který tento basový signál „vyrábí“. 3. napojením na reproduktorové svorky – subwoofer poslouchá výkonový stereo signál přiváděný na nějaké jiné reprosoustavy, upravuje ho a vyrábí z něj mono basový signál. Při koupi subwooferu také posuzujeme jeho výkon RMS, výbavu, možnost přepnutí fáze, způsob provedení jeho chlazení, spínaní a stand-by příkon.

„Nekupovat hotové sety za málo peněz“ je druhá poznámka. Proč? Protože výrobní hodnota je nějaká a kvalita tomu vždy odpovídá. Nenechte se oslepit „stříbrným“ vzhledem, zamyslete se, reprobedny nechte si poradit, třeba v naší poradně a raději kupte reprosoustavy a buzení (receiver) zvlášť. Bude to sice dražší, ale zato kvalitnější. Domácí kino.

Ozvučení konferenčních a prezentačních prostor

Článek popisuje, jakou ozvučovací techniku vybrat pro konferenční centra hotelů a firem.