Tam kde nemohou dráty, může WiFi. WIFI pojítka, neboli přenášeče signálu Dexon WA 800Rx audio signál navzorkují, zašifrují i odvysílají. To vše ve špičkové digitální kvalitě 24b/48kHz.

HiFi, domácí kino / Zesilovače a centrály, multiroom

27 873 | JPM 1320 koncový 8 kanálový zesilovač

4× stereo 40 W nebo 8× mono 40 W / 4 nebo 8 Ω, možnost můstkování a různých výstupních kombinací, 4× regulace hlasitosti, D třída, stand-by funkce, nízká výška 1U

Vhodné pro: ozvučení rodinných domů, penzionů a kanceláří, kde jsou problémy s připojením více místností na jeden zesilovač, díky přetěžování nízkou impedancí

27 916 | MRS 1160 multiroom systém

kompaktní multiroom HiFi řešení pro 4 stereofonní zóny, 7 hudebních kanálů, DVD, USB, Mp3, AM / FM tuner, Bluetooth, vstupy TV, SAT, AUX, IR ovládání ext. zdrojů, video vstupy a výstupy, plánovače, hodiny, teploměr, mute, standby, 4× 20 W stereo, 1 centrála na vše, 4 nástěnné ovládače s dotykovými barevnými LCD, 2 dálkové IR ovládače, aplikace pro smartphone

Vhodné pro: multiroom ozvučení rodinných domů, bytů, firem, wellness center i penzionů

271032 | JBG 203 multifunkční přehrávač s internetovým rá­diem

internetové rádio, přehrávač AAC/AAC+, Mp3, WMA, WAV a FLAC souborů z USB nebo ze sítě pomocí UPnP, DLNA a PlayTo, tunery FM s RDS, DAB, DAB+ s DLS, vstup AUX, plánovač, připojení do LAN přes ethernet nebo Wifi

Vhodné pro: ozvučení interiérů i exteriérů, restaurace, hotely, obchodní centra, doplnění rozhlasových ústředen a plošného ozvučení jako dlouhodobý zdroj podkresové hudby

Jak HiFi, domácí kino / zesilovače a centrály, multiroom fungují?

Víte kdo je největším nepřítelem reprosoustav v obýváku reprobedny? Manželka a děti. Zatímco manželka, chudák, bude poletovat a utírat z nich prach, dítka nebudou šetřit své všetečné prstíky a propichovat membrány. Proto přizvěte k výběru reprosoustav i manželku, ať se dopředu dohodnete, co se i jí bude líbit, pánové.

Malý subwoofer nemůže hrát nízké basy. Z toho vyjděme. Na druhou stranu, potřebujete subwoofer někde schovat, takže pátráte po malých rozměrech. Tady je rada drahá. Domácí kino. Chce to kompromis, buď si koupíte limuzínu co jede, anebo Trabanta, kterého dobře schováte. Při koupi subwooferu se ptejte na jeho připojení. Kvalitní subwoofer (vycházíme z toho, že pořizujete tzv. aktivní, tedy s vestavěným zesilovačem), podobně jako je Dexon SUB 300A, dovoluje napojení různými způsoby reprobedny. 1. napojení prostřednictvím dvojice RCA (Cinch) konektorů – subwoofer „poslouchá klasický“ stereo signál a dělá z něj mono basový signál domácího kina . Pak na subwooferu si můžete nastavit i přenášené pásmo a hlasitost 2. napojením prostřednictvím jednoho RCA (Cinch) konektoru – subwoofer poslouchá už hotový basový signál a jen ho zesiluje a reprodukuje. Veškeré nastavení tohoto signálu děláte jen na receiveru, který tento basový signál „vyrábí“. 3. napojením na reproduktorové svorky – subwoofer poslouchá výkonový stereo signál přiváděný na nějaké jiné reprosoustavy, upravuje ho a vyrábí z něj mono basový signál. Při koupi subwooferu také posuzujeme jeho výkon RMS, výbavu, možnost přepnutí fáze, způsob provedení jeho chlazení, spínaní a stand-by příkon.

Ozvučení rodinného domu a bytu

Rodinný dům patří k velmi nápaditým ozvučovacím záležitostem. My se nyní budeme věnovat ozvučení…