Podrobné technické informace Strana kataloguNezávislá recenze výrobkuDalší technické informace

1 ks SPT 631 reprosoustava bílá

v hodnotě 890,00 Kč, zdarma při objednávce nad 3 000,00 Kč

1 sada Sestava pro konstruktéry a kutily

v hodnotě 99,00 Kč, zdarma při objednávce nad 5 000,00 Kč
Možnost velkoobchodní spolupráce – 10 – 25 % rabatu pro montážní a obchodní firmy.

Jak HiFi, domácí kino / kabeláž fungují?

Malý subwoofer nemůže hrát nízké basy. Z toho vyjděme. Na druhou stranu, potřebujete subwoofer někde schovat, takže pátráte po malých rozměrech. Tady je rada drahá. Domácí kino. Chce to kompromis, buď si koupíte limuzínu co jede, anebo Trabanta, kterého dobře schováte. Při koupi subwooferu se ptejte na jeho připojení. Kvalitní subwoofer (vycházíme z toho, že pořizujete tzv. aktivní, tedy s vestavěným zesilovačem), podobně jako je Dexon SUB 300A, dovoluje napojení různými způsoby reprobedny. 1. napojení prostřednictvím dvojice RCA (Cinch) konektorů – subwoofer „poslouchá klasický“ stereo signál a dělá z něj mono basový signál domácího kina . Pak na subwooferu si můžete nastavit i přenášené pásmo a hlasitost 2. napojením prostřednictvím jednoho RCA (Cinch) konektoru – subwoofer poslouchá už hotový basový signál a jen ho zesiluje a reprodukuje. Veškeré nastavení tohoto signálu děláte jen na receiveru, který tento basový signál „vyrábí“. 3. napojením na reproduktorové svorky – subwoofer poslouchá výkonový stereo signál přiváděný na nějaké jiné reprosoustavy, upravuje ho a vyrábí z něj mono basový signál. Při koupi subwooferu také posuzujeme jeho výkon RMS, výbavu, možnost přepnutí fáze, způsob provedení jeho chlazení, spínaní a stand-by příkon.

Při listování mnohými časopisy na našem trhu se vždy pobavím. Tu a tam na mně koukají úzké reprosoustavyreproduktory sotva 3“ a prodejce se pyšní v pohodě tím, že hrají už od 30 Hz. Myslíte že to je možné? Není. Jak už jsem řekl. Fyzika je jediná. Mimochodem, abyste mohli „hrát“ od 30 Hz, potřebujete min. membránu o nominálním průměru 10“. Takže tyto úzké sety domácí kino, reprobedny nezachrání ani malinký subwoofer.

No víte, je to jako naschvál, jakmile jsme na trh vyrukovali s různými „dřevěnými“ verzemi reprosoustav, ať už to byla verze kalvados nebo palisandr (vzpomeňme na tolik žádané reprosoustavy reprobedny Dexon domácí kino, Maestro a Dexon Moderato), ihned se strhla lavina, proč nemáme reprosoustavy prostě a jednoduše černé.

Ozvučení zasedací místnosti II

Podívejme se na ozvučení zasedacích místnosti a učeben firem, ve státní správě nebo jiné administrativě.