Kdo jednou okusil mikrofon v pásmu UHF ví, že jeho příjmové vlastnosti a potažmo i zvuk jsou nebetyčně lepší.

403 VHF nebo UHF?

Ještě před několika léty bezdrátové mikrofony pracovaly výlučně v pásmu VHF, např. kolem 200 MHz. Technologie šla dopředu a tomu se i přizpůsobili výrobci. Kdo jednou okusil mikrofon v pásmu UHF ví, že jeho příjmové vlastnosti a potažmo i zvuk jsou nebetyčně lepší. I my – Dexon jsme nedávno výrobu VHF mikrofonů ukončili a přešli výlučně na kvalitnější pásmo UHF. V našem sortimentu tak naleznete levnější řadu MBD 830 MBD 930, nebo kvalitnější a komfortnější MBC 830 MBC 930

Protože mikrofony jsou ve své podstatě rádiová zařízení, musíme se ptát při výběru toho správného, na dosah příjmu. Prakticky se u UHF pásma dá dosáhnout až 200 m ve volném prostranství. Pokud je ale mikrofon umístěn v budově, a co hůř, v železobetonové budově, dosah se zkracuje klidně i na 30 m. Proto doporučuji před pořízením mikrofonu kontaktovat prodejce a dosahové podmínky a především příjmové kvality na konci tohoto dosahu, zkonzultovat.

Řešíme ozvučení interiérů, hifi, domácí kino, autohifi, 100V rozvody, reentrantní reproduktory, 100V reproduktory, reprosoustavy 100 V zesilovače, pro hudbu i řeč. K tomu slouží osvětlovací a ozvučovací technika, mikrofony, zesilovače, kabely, reprosoustavy, reproboxy, reprobedny, včetně špičkových profesionálních reproduktorů a subwooferů.

Zajistíme kvalitní zvuk, audio ozvučení, evakuační rozhlas, domácí kino i autohifi, autorádia, autodoplňky, reproduktory do auta, auto reproduktory, autoreproduktory, audio, reentrantní reproduktory, 100 V, hifi, reprobedny, autohifi, reprosoustavy, 100V, reproduktory, zesilovače, profesionální reproduktory, hifi stojany, domácí kino, auto, sestava, aaa auto, repráky, reprák, autoreprák, podhledové reproduktory, hifi stojany, reprobedna, autorepráky, zesík, wat, watt, hifi reproduktory, subwoofer, tlampače, dvd, sestavy, mixážní pulty, decibel, 5.1, repro stojany, notebooky, autoradia, hudba, reproduktory, kabely, reproboxy, subwoofery, drivery, tweetery, pieza, jiné repro, zvukovody, kabely. Ozvučíme bary, školy, úřady, budovy, hřiště, auta, domácí prostory, supermarkety, obchody, výrobní prostory, administrativu, obce atd.

Dexon Czech s.r.o. je výrobcem a prodejcem Hifi, profesionální, plošně a auto ozvučovací techniky, reproduktorů, reprosoustav 5.1, repro pro domácího kina a autohifi, domácí rozhlasy, v systému hudba i řeč. Nabízíme evakuační rozhlas, mixážní pulty, repro stojany, hifi stojany, autorádia, kabely, autodoplňky, reproboxy, reproduktory do auta, auto reproduktory, autoreproduktory, audio, hifi, zesilovače, autohifi, reprosoustavy, 100 V, 100V tlampače, reproduktory, reentrantní reproduktory, domácí kino, domácí rozhlas, reprobedny, podhledové reproduktory, auto, sestava, aaa auto, repráky, reprák, reprobedna, autoreprák, autorepráky, wat, zesík, watt, subwoofer, dvd, sestavy, decibel, 5.1, notebooky, mixážní pulty, subwoofery, autoradia, hudba, reproduktory, reproboxy, repro drivery, repro stojany, zvukovody, kabely. Najdete také u nás reproduktory, reprosoustavy, reprobedny, hifi reproduktory, profesionální reproduktory, podhledové reproduktory, reprobedny a zesilovače pro hifi a domácí kino, tlampače, autosubwoofery, zesilovače, audio sestavy včetně autoreproduktorů a kabelů, autozesilovačů a autohifi.

Našim hlavním cílem je spokojenost zákazníka. A to nejenom spokojenost s kvalitou služeb, technickým zázemím, ale rovněž se šíři a dostupnosti sortimentu. Proto na skladové ploše 5 000 m máme 90 % položek trvale skladem, jež jsou připraveny k expedici do 24 hodin. Snažíme se Vám vždy vyhovět a proto poskytujeme zdarma technické konzultace. Pracujeme s vyspělým informačním systémem, který je navíc doplněn virtuálním internetovým obchodem s plným komfortem objednávání.

Řečnické systémy, řečnický, sestava, sestavy, speakers, stojan, stojany, subwoofer, subwoofery, technika, tlampače, ústředna, ústředny, výhybky, wat, woofery, závěsné reproduktory, zesilovače, zvukový, zvukový systém, evakuační rozhlas, repro, autorádia, hifi reproduktory, hifi stojany, hlasitost, hudba, kabel, kabely, konektor, konektory, konstrukční materiál, malá evakuace, malé evakuace, podhledové reproduktory, mikrofon, mikrofony, mixážní pult, mixážní pulty, notebooky, nouzový, nouzový systém, nouzový zvukový systém, ozvučení, ozvučovací technika, philips, repro, podhledové reproduktory, podhledový, požární, tlampače, požární rozhlas, profesionální reproduktory, přepážkové mikrofony, přepážkový mikrofon, autodoplňky, hifi reproduktory, reproduktory do auta, auto reproduktory, autoreproduktory, audio, hifi, 5.1, autohifi, reprosoustavy, 100 V, 100V, reproduktory, kabely, zesilovače, subwoofery, domácí kino, reprobedny, auto, repráky, reprák, reprobedna, autoreprák, autorepráky, decibel, sestava, wat, zesík, watt, subwoofer, dvd, sestavy, notebooky, autoradia, hudba, reproduktory, reproboxy, drivery, tweetery, pieza, zvukovody, kabely.

Jsme výrobcem a prodejcem auto ozvučovací techniky Hifi, profesionální, instalačního repro ozvučení a reproduktorů. Nabízíme reproduktory, hifi reproduktory, hifi stojany, repro stojany, profesionální reproduktory, zesilovače, tlampače, autosubwoofery, reprosoustavy, i evakuační rozhlas, audio sestavy včetně autoreproduktorů. Ozvučení interiérů, 100V rozvody, 100V reproduktory a reprosoustavy. Osvětlovací a ozvučovací technika včetně špičkových profesionálních reproduktorů.

Zajistíme ozvučení pro bary, školy, úřady, budovy, hřiště, auta, domácí prostory, supermarkety, obchody, výrobní prostory, obce atd. Nabízíme 100V, 100 V, 5.1, profesionální reproduktory, accesories, audio, auto, auto reproduktory, autodoplňky, autohifi, evakuace, mixážní pulty, autoradia, autoreprák, autorepráky, autoreproduktory, basáky, bezdrátové mikrofony, hifi stojany, bezdrátový mikrofon, tlampače, decibel, dexon, diskuzní, diskuzní systémy, domácí kino, domácí rozhlas, dvd, elektro, reentrantní reproduktory, enclosures, evakuace, repro stojany, evakuační, evakuační rozhlas, repro, hifi, evakuace, subwoofery, kabely, pultíkové mikrofony, reentrantní reproduktory, regulátor hlasitosti, hifi reproduktory, regulátory hlasitosti, reprák, repráky, repro, repro stojany, reprobedna, reprobedny, reproduktor, reproduktorové stojany, reproduktory, reproduktory 5.1, subwoofery, reproduktory do auta, reproduktory pro domácí kino, mixážní pulty, reprosoustava, reprosoustavy, subwoofery, hifi reproduktory, rodinné domy, rodinný dům, rozhlasová ústředna, rozhlasové ústředny,

Ozvučení supermarketu nebo výrobního podniku

Ozvučení supermarketu nebo výrobního podniku má své dva základní rysy – obvykle 2 až 6 zón a vždy jednu nebo dvě rozlehlé zóny.