Kvalitu HiFi reprosoustav Largo dokládá řada výborných referencí. Více, než roční vývoj je opravdu znát a výsledek si nezadá s mnohem dražší konkurencí.

403 VHF nebo UHF?

Ještě před několika léty bezdrátové mikrofony pracovaly výlučně v pásmu VHF, např. kolem 200 MHz. Technologie šla dopředu a tomu se i přizpůsobili výrobci. Kdo jednou okusil mikrofon v pásmu UHF ví, že jeho příjmové vlastnosti a potažmo i zvuk jsou nebetyčně lepší. I my – Dexon jsme nedávno výrobu VHF mikrofonů ukončili a přešli výlučně na kvalitnější pásmo UHF. V našem sortimentu tak naleznete levnější řadu MBD 830 MBD 930, nebo kvalitnější a komfortnější MBC 830 MBC 930

Protože mikrofony jsou ve své podstatě rádiová zařízení, musíme se ptát při výběru toho správného, na dosah příjmu. Prakticky se u UHF pásma dá dosáhnout až 200 m ve volném prostranství. Pokud je ale mikrofon umístěn v budově, a co hůř, v železobetonové budově, dosah se zkracuje klidně i na 30 m. Proto doporučuji před pořízením mikrofonu kontaktovat prodejce a dosahové podmínky a především příjmové kvality na konci tohoto dosahu, zkonzultovat.

Ozvučení fitness a spining center II

Fitness, spining či aerobic se stal hodně populárním, a tak i cvičitelky dobře ví, že kvalitní a dostatečně výkonné ozvučení je výhodou…