Netradiční hifi reprosoustavy s BRB 12"/300/01,8, ARZ 6604 a GDWT 9/80/5F,4
Jaroslav Knápek, Olomouc
Výherce naši soutěže
tolerance 5%, nízký ztrát. činitel tg δ 0,01, pro kvalitní výhybky
Vhodné pro: reproduktorovou výhybku
tolerance 5%, nízký ztrát. činitel tg δ 0,01, pro kvalitní výhybky
Vhodné pro: reproduktorovou výhybku
tolerance 5%, nízký ztrát. činitel tg δ 0,01, pro kvalitní výhybky
Vhodné pro: reproduktorovou výhybku
tolerance 5%, nízký ztrát. činitel tg δ 0,01, pro kvalitní výhybky
Vhodné pro: reproduktorovou výhybku
tolerance 5%, nízký ztrát. činitel tg δ 0,01, pro kvalitní výhybky
Vhodné pro: reproduktorovou výhybku
tolerance 5%, nízký ztrát. činitel tg δ 0,01, pro kvalitní výhybky
Vhodné pro: reproduktorovou výhybku
tolerance 5%, nízký ztrát. činitel tg δ 0,01, pro kvalitní výhybky
Vhodné pro: reproduktorovou výhybku
tolerance 5%, nízký ztrát. činitel tg δ 0,01, pro kvalitní výhybky
Vhodné pro: reproduktorovou výhybku
tolerance 5%, nízký ztrát. činitel tg δ 0,01, pro kvalitní výhybky
Vhodné pro: reproduktorovou výhybku
tolerance 5%, nízký ztrát. činitel tg δ 0,01, pro kvalitní výhybky
Vhodné pro: reproduktorovou výhybku
tolerance 5%, nízký ztrát. činitel tg δ 0,01, pro kvalitní výhybky
Vhodné pro: reproduktorovou výhybku
tolerance 5%, nízký ztrát. činitel tg δ 0,01, pro kvalitní výhybky
Vhodné pro: reproduktorovou výhybku
proti pazvukům při větru a špatné výslovnosti hlásek P, B, V, Ø 75 × 90 mm, pro mikrofony Ø 25 mm
Vhodné pro: omezení pazvuků
pro kondenzátorové (MC) mikrofony, závit W 5/8″ 28 ch/p
Vhodné pro: upevnění mikrofonu na stojan
citlivost –38 dB, 30 – 20 000 Hz, XLR konektor, kardioidní s. ch., fantomové napětí 48 V DC
Vhodné pro: kapely, hudební kluby, hudební nástroje, bicí soupravy, sbory, pódia, konference, audio dohled v průmyslu, ozvučovací sestavy
Jaroslav Knápek, Olomouc
Výherce naši soutěže
Detailní konstrukční návod pro reprosoustavu s kvalitním kevlarovým bas. reproduktorem a výškovým reproduktorem s textilní kalotou.
Detailní konstrukční návod pro reprosoustavu s kvalitním kevlarovým bas. reproduktorem a výškovým reproduktorem s textilní kalotou.
Detailní konstrukční návod pro reprosoustavu s kvalitním kevlarovým bas. reproduktorem a výškovým reproduktorem s textilní kalotou.
Detailní konstrukční návod používající kvalitní kevlarový bas. reproduktor a výškový reproduktor s textilní kalotou.
Kulturní dům, to je velký sál, jak jej znáte, a také menší sály a přísálí. Proto tento návrh ozvučení rozdělíme na jednotlivé prostory.
Článek míří na malá uskupení, jejíž členové nechtějí složitou aparaturu, nechtějí sáhodlouze vybalovat a zapojovat.
Jedná se o hodně moderní záležitost, které je potřeba věnovat patřičnou pozornost. spinningová centra vyžadují velmi kvalitní…
I běžná dechovka vyžaduje ozvučení a to obvykle ozvučení zpěváků a některých dechových nástrojů…
Jak správně mikrofon používat? Jak na něj zpívat či hovořit? Užitečné rady nejenom pro ty, kteří se s mikrofonem hold nekamarádí.
Dalo by se napsat rozhlasová ústředna a Rozhlasová Ústředna. Ano, tak veliký rozdíl může mezi nimi být a k neprospěchu uživatele, jsou tyto rozdíly skryty. Laik si je neuvědomuje a tak obvykle koupí, co se namane.
Chystáte se koupit zesilovač a nevíte jaký? Na co si dát pozor? Co je důležité? Jaké parametry a provedení? A jak to všechno užijete v praxi?
Návrh výhybky reproduktorové soustavy je vlastně hlavním bodem návrhu reproduktorové soustavy. Výhybka určuje…