Moderní způsob ozvučování tkví ve využiti IP zesilovačů a rozhlasových IP ústředen. Nešroubujete, necestujete ale z kanceláře klikáte myší.

609 Dohled nad evakuačním rozhlasem, indikace a detekce závad II

1. Jak je v řídicí lokalitě zobrazována závada záložního napájení?

Viz ČSN EN 60 849, § 5.3b. Další důvod, proč není možné používat diesel agregát jako záložního napájení. Nevíme, jestli má závadu, nevíme, jestli nastartuje. Indikace dílčí kontrolkou vizuálně a akustickým signálem v případě závady na speciálním dohledovém přístroji v místě ostrahy.

2. Jakým způsobem je měřen evakuační mikrofon a zobrazena jeho závada?

Viz ČSN EN 60 849, § 5.3e. Např. Velký systém Dexon/Jedia používá bias proud + indikaci dílčí kontrolkou vizuálně a akustickým signálem v případě závady na speciálním dohledovém přístroji v místě ostrahy.

3. Jakým způsobem je měřeno pouzdro cívky evakuačního mikrofonu a zobrazena jeho závada?

Viz ČSN EN 60 849, § 5.3e. Většina systémů toto měření neprovádí. Velký systém Dexon/Jedia má laděný rezonanční obvod, který odhalí i poškození obalu evakuačního mikrofonu. Indikuje dílčí kontrolkou vizuálně a akustickým signálem v případě závady na speciálním dohledovém přístroji v místě ostrahy.

4. Jak jsou zobrazovány závady zesilovačů?

Viz ČSN EN 60 849, § 5.3h, 5.3g. Nejlépe indikace dílčí kontrolkou vizuálně a akustickým signálem v případě závady na speciálním dohledovém přístroji v místě ostrahy.

Řešíme ozvučení interiérů, hifi, domácí kino, autohifi, 100V rozvody, reentrantní reproduktory, 100V reproduktory, reprosoustavy 100 V zesilovače, pro hudbu i řeč. K tomu slouží osvětlovací a ozvučovací technika, mikrofony, zesilovače, kabely, reprosoustavy, reproboxy, reprobedny, včetně špičkových profesionálních reproduktorů a subwooferů.

Dexon Czech s.r.o. je výrobcem a prodejcem Hifi, profesionální, plošně a auto ozvučovací techniky, reproduktorů, reprosoustav 5.1, repro pro domácího kina a autohifi, domácí rozhlasy, v systému hudba i řeč. Nabízíme evakuační rozhlas, mixážní pulty, repro stojany, hifi stojany, autorádia, kabely, autodoplňky, reproboxy, reproduktory do auta, auto reproduktory, autoreproduktory, audio, hifi, zesilovače, autohifi, reprosoustavy, 100 V, 100V tlampače, reproduktory, reentrantní reproduktory, domácí kino, domácí rozhlas, reprobedny, podhledové reproduktory, auto, sestava, aaa auto, repráky, reprák, reprobedna, autoreprák, autorepráky, wat, zesík, watt, subwoofer, dvd, sestavy, decibel, 5.1, notebooky, mixážní pulty, subwoofery, autoradia, hudba, reproduktory, reproboxy, repro drivery, repro stojany, zvukovody, kabely. Najdete také u nás reproduktory, reprosoustavy, reprobedny, hifi reproduktory, profesionální reproduktory, podhledové reproduktory, reprobedny a zesilovače pro hifi a domácí kino, tlampače, autosubwoofery, zesilovače, audio sestavy včetně autoreproduktorů a kabelů, autozesilovačů a autohifi.

Zajistíme ozvučení pro bary, školy, úřady, budovy, hřiště, auta, domácí prostory, supermarkety, obchody, výrobní prostory, obce atd. Nabízíme 100V, 100 V, 5.1, profesionální reproduktory, accesories, audio, auto, auto reproduktory, autodoplňky, autohifi, evakuace, mixážní pulty, autoradia, autoreprák, autorepráky, autoreproduktory, basáky, bezdrátové mikrofony, hifi stojany, bezdrátový mikrofon, tlampače, decibel, dexon, diskuzní, diskuzní systémy, domácí kino, domácí rozhlas, dvd, elektro, reentrantní reproduktory, enclosures, evakuace, repro stojany, evakuační, evakuační rozhlas, repro, hifi, evakuace, subwoofery, kabely, pultíkové mikrofony, reentrantní reproduktory, regulátor hlasitosti, hifi reproduktory, regulátory hlasitosti, reprák, repráky, repro, repro stojany, reprobedna, reprobedny, reproduktor, reproduktorové stojany, reproduktory, reproduktory 5.1, subwoofery, reproduktory do auta, reproduktory pro domácí kino, mixážní pulty, reprosoustava, reprosoustavy, subwoofery, hifi reproduktory, rodinné domy, rodinný dům, rozhlasová ústředna, rozhlasové ústředny,

Zajistíme kvalitní zvuk, audio ozvučení, evakuační rozhlas, domácí kino i autohifi, autorádia, autodoplňky, reproduktory do auta, auto reproduktory, autoreproduktory, audio, reentrantní reproduktory, 100 V, hifi, reprobedny, autohifi, reprosoustavy, 100V, reproduktory, zesilovače, profesionální reproduktory, hifi stojany, domácí kino, auto, sestava, aaa auto, repráky, reprák, autoreprák, podhledové reproduktory, hifi stojany, reprobedna, autorepráky, zesík, wat, watt, hifi reproduktory, subwoofer, tlampače, dvd, sestavy, mixážní pulty, decibel, 5.1, repro stojany, notebooky, autoradia, hudba, reproduktory, kabely, reproboxy, subwoofery, drivery, tweetery, pieza, jiné repro, zvukovody, kabely. Ozvučíme bary, školy, úřady, budovy, hřiště, auta, domácí prostory, supermarkety, obchody, výrobní prostory, administrativu, obce atd.

Řečnické systémy, řečnický, sestava, sestavy, speakers, stojan, stojany, subwoofer, subwoofery, technika, tlampače, ústředna, ústředny, výhybky, wat, woofery, závěsné reproduktory, zesilovače, zvukový, zvukový systém, evakuační rozhlas, repro, autorádia, hifi reproduktory, hifi stojany, hlasitost, hudba, kabel, kabely, konektor, konektory, konstrukční materiál, malá evakuace, malé evakuace, podhledové reproduktory, mikrofon, mikrofony, mixážní pult, mixážní pulty, notebooky, nouzový, nouzový systém, nouzový zvukový systém, ozvučení, ozvučovací technika, philips, repro, podhledové reproduktory, podhledový, požární, tlampače, požární rozhlas, profesionální reproduktory, přepážkové mikrofony, přepážkový mikrofon, autodoplňky, hifi reproduktory, reproduktory do auta, auto reproduktory, autoreproduktory, audio, hifi, 5.1, autohifi, reprosoustavy, 100 V, 100V, reproduktory, kabely, zesilovače, subwoofery, domácí kino, reprobedny, auto, repráky, reprák, reprobedna, autoreprák, autorepráky, decibel, sestava, wat, zesík, watt, subwoofer, dvd, sestavy, notebooky, autoradia, hudba, reproduktory, reproboxy, drivery, tweetery, pieza, zvukovody, kabely.

V současnosti jsme jedinou českou firmou produkující vlastní výrobky pod svou vlastní značkou v širokém rozsahu, čímž si upevňujeme přední pozici nejenom na českém trhu. Kromě prodeje v našich specializovaných prodejnách se na obratu firmy podílí rovněž zásilková služba a export do Polska, Slovenska, Německa, Rakouska, Velké Británie, Švédska, Nizozemí, Itálie, Řecka, Estonska a Litvy.

Jsme výrobcem a prodejcem auto ozvučovací techniky Hifi, profesionální, instalačního repro ozvučení a reproduktorů. Nabízíme reproduktory, hifi reproduktory, hifi stojany, repro stojany, profesionální reproduktory, zesilovače, tlampače, autosubwoofery, reprosoustavy, i evakuační rozhlas, audio sestavy včetně autoreproduktorů. Ozvučení interiérů, 100V rozvody, 100V reproduktory a reprosoustavy. Osvětlovací a ozvučovací technika včetně špičkových profesionálních reproduktorů.

Ozvučení dechovky

I běžná dechovka vyžaduje ozvučení a to obvykle ozvučení zpěváků a některých dechových nástrojů…