Ozvučení sítě prodejen, nebo sítě firemních poboček
Ozvučení sítě prodejen (např butiků, outletů, prodejen takřka všeho) a firemních poboček, doporučujeme řešit zcela digitálně po internetu.
Ozvučení sítě prodejen (např butiků, outletů, prodejen takřka všeho) a firemních poboček, doporučujeme řešit zcela digitálně po internetu.
Ozvučení prodejen můžeme řešit dvojím způsobem, který závisí na tom, zda ozvučení má být hlasité, nebo…
Ozvučení supermarketu nebo obchodního centra má své dva základní rysy – obvykle 2 až 6 zón a vždy jednu nebo dvě rozlehlé zóny.
Návrh ozvučení se týká parkoviště, které může být firemní, u prodejny, nebo u restaurace. Má komerční povahu.
Nevíte, podle čeho vybírat reproduktory a reprosoustavy pro plošné ozvučení? V tomto článku poukážeme na 13 základních problémů.
Asi se chystáte jít do supermarketu a koupit „domácí kino“ za tisíc korun. V tomto seriálu Vás přesvědčíme, že je daleko lepší…
S postupným rozvojem profesionální ozvučovací techniky roste i podíl tzv. plošně ozvučovacích systémů, které můžeme…