Ozvučení firemních, administrativních a výrobních prostor
Ozvučení administrativních prostor sebou nese potřebu ozvučovat několik místností, obvykle kanceláří a několik dalších prostor vč. výroby a skladů.
Jak ozvučit prostory pro výrobu, prodejny a kanceláře? Tyto články vám poradí.
Ozvučení administrativních prostor sebou nese potřebu ozvučovat několik místností, obvykle kanceláří a několik dalších prostor vč. výroby a skladů.
Ozvučení sítě prodejen (např butiků, outletů, prodejen takřka všeho) a firemních poboček, doporučujeme řešit zcela digitálně po internetu.
Ozvučení supermarketu nebo obchodního centra má své dva základní rysy – obvykle 2 až 6 zón a vždy jednu nebo dvě rozlehlé zóny.
Výroba nebo sklad může být součástí malé firmy s několika zaměstnanci, nebo, což je opačný případ, součástí velké či dokonce korporátní firmy.
Audiovizuální technologie zaznamenaly vysoký pokrok, takže i podle toho budeme systém navrhovat.
S příchodem jara (nejenom) nás napadne myšlenka, zda zahradu neobzváštnit ambientní hudbou. Ta dokáže atmosféru zahrady citlivě podtrhnout.
Zvláště na začátku letních měsíců, řeší majitel svého obydlí, jak ozvučit venkovní posezení.
Návrh ozvučení se týká parkoviště, které může být firemní, u prodejny, nebo u restaurace. Má komerční povahu.