Pro přehrávání nejenom internetových rádií je Dexon JBG 203. Umí internetová rádia, přijímá FM, DAB+, přehrává audio soubory z USB nebo z LAN pomocí UPnP, DLNA a PlayTo, obsahuje vstup AUX a plánovač.

303 Jak zesilovač nakonec zapojíme?

To, jaké zapojení zesilovač zvládne, napovídá o jeho koncepci a robustnosti. Dobrý zesilovač zvládá více režimů – stereo, paralel, bridge a dokonce i 2+1. Krásně je to vidět v tomto návodu k použití.

Co to znamená pro vaši praxi? Kvalitní zesilovače toho umí hodně. Pokud tedy narazíte na ty jednodušší, které umí jen stereo a bridge režim, doporučuji nekupovat, protože vypovídají o nedokonalé robustnosti. Jednodušeji řečeno, kvalitně navržený a robustní zesilovač dokáže být zapojen v různých režimech a to i s nízkou zatěžovací impedancí.

Firma DEXON vznikla v roce 1989 jakožto subjekt zabývající se především výrobou profesionálních a HiFi reproduktorů a reprosoustav. Postupným vývojem jsme se rozšířili o další dílenské provozy (nyní již 3 střediska) k nimž brzy přibyly firemní prodejny v Ostravě, Praze a Karviné, což znamenalo i nárůst počtu zaměstnanců. V roce 1999 jsme zřídili pobočky v Polsku a na Slovensku a počátkem roku 2002 jsme se transformovali na společnost DEXON CZECH s.r.o., přestěhovali se do nově vystavěných prostor v karvinské průmyslové zóně a vybudovali nový systém interních procesů. Během několika dalších let jsme zrekonstruovali další budovy a vybudovali vlastní průmyslovou zónu, za účelem rozšíření svých aktivit. Rosteme, a tak se v blízké době budeme transformovat na akciovou společnost.

Zajistíme ozvučení pro bary, školy, úřady, budovy, hřiště, auta, domácí prostory, supermarkety, obchody, výrobní prostory, obce atd. Nabízíme 100V, 100 V, 5.1, profesionální reproduktory, accesories, audio, auto, auto reproduktory, autodoplňky, autohifi, evakuace, mixážní pulty, autoradia, autoreprák, autorepráky, autoreproduktory, basáky, bezdrátové mikrofony, hifi stojany, bezdrátový mikrofon, tlampače, decibel, dexon, diskuzní, diskuzní systémy, domácí kino, domácí rozhlas, dvd, elektro, reentrantní reproduktory, enclosures, evakuace, repro stojany, evakuační, evakuační rozhlas, repro, hifi, evakuace, subwoofery, kabely, pultíkové mikrofony, reentrantní reproduktory, regulátor hlasitosti, hifi reproduktory, regulátory hlasitosti, reprák, repráky, repro, repro stojany, reprobedna, reprobedny, reproduktor, reproduktorové stojany, reproduktory, reproduktory 5.1, subwoofery, reproduktory do auta, reproduktory pro domácí kino, mixážní pulty, reprosoustava, reprosoustavy, subwoofery, hifi reproduktory, rodinné domy, rodinný dům, rozhlasová ústředna, rozhlasové ústředny,

Řečnické systémy, řečnický, sestava, sestavy, speakers, stojan, stojany, subwoofer, subwoofery, technika, tlampače, ústředna, ústředny, výhybky, wat, woofery, závěsné reproduktory, zesilovače, zvukový, zvukový systém, evakuační rozhlas, repro, autorádia, hifi reproduktory, hifi stojany, hlasitost, hudba, kabel, kabely, konektor, konektory, konstrukční materiál, malá evakuace, malé evakuace, podhledové reproduktory, mikrofon, mikrofony, mixážní pult, mixážní pulty, notebooky, nouzový, nouzový systém, nouzový zvukový systém, ozvučení, ozvučovací technika, philips, repro, podhledové reproduktory, podhledový, požární, tlampače, požární rozhlas, profesionální reproduktory, přepážkové mikrofony, přepážkový mikrofon, autodoplňky, hifi reproduktory, reproduktory do auta, auto reproduktory, autoreproduktory, audio, hifi, 5.1, autohifi, reprosoustavy, 100 V, 100V, reproduktory, kabely, zesilovače, subwoofery, domácí kino, reprobedny, auto, repráky, reprák, reprobedna, autoreprák, autorepráky, decibel, sestava, wat, zesík, watt, subwoofer, dvd, sestavy, notebooky, autoradia, hudba, reproduktory, reproboxy, drivery, tweetery, pieza, zvukovody, kabely.

V současnosti jsme jedinou českou firmou produkující vlastní výrobky pod svou vlastní značkou v širokém rozsahu, čímž si upevňujeme přední pozici nejenom na českém trhu. Kromě prodeje v našich specializovaných prodejnách se na obratu firmy podílí rovněž zásilková služba a export do Polska, Slovenska, Německa, Rakouska, Velké Británie, Švédska, Nizozemí, Itálie, Řecka, Estonska a Litvy.

Řešíme ozvučení interiérů, hifi, domácí kino, autohifi, 100V rozvody, reentrantní reproduktory, 100V reproduktory, reprosoustavy 100 V zesilovače, pro hudbu i řeč. K tomu slouží osvětlovací a ozvučovací technika, mikrofony, zesilovače, kabely, reprosoustavy, reproboxy, reprobedny, včetně špičkových profesionálních reproduktorů a subwooferů.

Jsme výrobcem a prodejcem auto ozvučovací techniky Hifi, profesionální, instalačního repro ozvučení a reproduktorů. Nabízíme reproduktory, hifi reproduktory, hifi stojany, repro stojany, profesionální reproduktory, zesilovače, tlampače, autosubwoofery, reprosoustavy, i evakuační rozhlas, audio sestavy včetně autoreproduktorů. Ozvučení interiérů, 100V rozvody, 100V reproduktory a reprosoustavy. Osvětlovací a ozvučovací technika včetně špičkových profesionálních reproduktorů.

Dexon Czech s.r.o. je výrobcem a prodejcem Hifi, profesionální, plošně a auto ozvučovací techniky, reproduktorů, reprosoustav 5.1, repro pro domácího kina a autohifi, domácí rozhlasy, v systému hudba i řeč. Nabízíme evakuační rozhlas, mixážní pulty, repro stojany, hifi stojany, autorádia, kabely, autodoplňky, reproboxy, reproduktory do auta, auto reproduktory, autoreproduktory, audio, hifi, zesilovače, autohifi, reprosoustavy, 100 V, 100V tlampače, reproduktory, reentrantní reproduktory, domácí kino, domácí rozhlas, reprobedny, podhledové reproduktory, auto, sestava, aaa auto, repráky, reprák, reprobedna, autoreprák, autorepráky, wat, zesík, watt, subwoofer, dvd, sestavy, decibel, 5.1, notebooky, mixážní pulty, subwoofery, autoradia, hudba, reproduktory, reproboxy, repro drivery, repro stojany, zvukovody, kabely. Najdete také u nás reproduktory, reprosoustavy, reprobedny, hifi reproduktory, profesionální reproduktory, podhledové reproduktory, reprobedny a zesilovače pro hifi a domácí kino, tlampače, autosubwoofery, zesilovače, audio sestavy včetně autoreproduktorů a kabelů, autozesilovačů a autohifi.

Ozvučení restaurace, pizzerie, baru či kavárny

To že příjemná hudební kulisa k jídlu a pití prospívá, je jasné, a proto nastává čas na kvalitnější ozvučení.