Stručný popis: luxusní provedení, klavírní lak, 20 / 40 W, 80 – 20 000 Hz, HiFi, modul zesilovače s Bluetooth, 4″ polypropylenový bas. rep, 1″ výš. rep. s textilní kalotou

Vhodné pro: ozvučení obývacích pokojů, hifi, domácí kino, komerční interiéry, bary, kanceláře, hotely, penziony

SLEVA 25%

Kat. č.: 03 303

Cena: 4 490,00 Kč s DPH Skladem:  ano

Podrobné technické informace Strana kataloguNávod k použitíDetailní katalogový list13 klamů u reproduktorů pro plošné ozvučeníDalší technické informace

Jsou zákazníci i interiéry, které doslova vyžadují kvalitní reprosoustavy s hifi zvukem a luxusním vzhledem. SD 402(A) vyrábíme z MDF a na první pohled zaujmou moderním tvarem s vysokým leskem. Ten tak bude výborně doplňovat stávající interiér. Reprosoustavy vyrábíme v černém nebo bílém provedení a to v pasivní nebo aktivní verzi, jež doplňuje Bluetooth konektivita, takže je nasnadě přehrávat rovnou z chytrého telefonu, tabletu nebo notebooku.

SD 402(A) doporučujeme pro ozvučení komerčních interiérů, restaurací, barů, kanceláří a administrativy, formou nástěnné montáže nebo umístěním na nábytek. Své místo naleznou i jako reprosoustavy malého domácího Hifi systému.

SD 402:

SD 402A:

Doporučujeme vám toto příslušenství

12 963 | Reproduktorová dvoulinka 2×2,5 mm²

OCC, průhledná PVC izolace, označení

121032 | Banánek pozlacený

kolík Ø 3,8 mm, max. vnější rozměr Ø 11×47,5 mm

Vhodné pro: připojení hifi reprosoustav

121054 | Terminál banánek 2× ona na stěnu

pro napojení reprosoustav a zesilovače na kabelový rozvod ve stěně, rámeček 82×82×7 mm, kompatibilní s rámečky ABB Tango

Vhodné pro: domácí, bytové rozvody Hifi

15 225 | Stojan Hifi 700 mm dřevěný hnědočerný

celodřevěné provedení, MDF + DTD, 239×249×680 mm, protiskluzné nožičky, moderní vzhled

Vhodné pro: instalace regálových a satelitních reprosoustav, Largo 70

15 226 | Stojan Hifi 700 mm dřevěný černý

12 346 | Nožka odhmotňovací chrom nízká

Ø 25×22 mm, stavitelná

Vhodné pro: zamezení pronikání vibrací do podlahy

10 ks Přepínač univerzální

v hodnotě 160,00 Kč, zdarma při objednávce nad 1 000,00 Kč

2 ks RPT 82 ocelový kryt

v hodnotě 418,00 Kč, zdarma při objednávce nad 3 000,00 Kč

2 ks RPT 93 ocelový kryt

v hodnotě 400,00 Kč, zdarma při objednávce nad 3 000,00 Kč

50 m Vodiče jednoduché a dvojité s izolací

v hodnotě 50,00 Kč, zdarma při objednávce nad 3 000,00 Kč
Možnost velkoobchodní spolupráce – zajímavé slevy pro montážní a obchodní firmy.

Jak HiFi, domácí kino / reprosoustavy satelitní fungují?

Kabely a konektory naleznete v sekci konstrukční materiál, kde také naleznete kompletně vše pro vlastní stavbu reprosoustav a reprobeden. Samostatné reproduktory mají svou vlastní kategorii. domácí kino. Novinkou je skryté HiFi ozvučení interiérů, tyto reprobedny reproduktory naleznete v sekci Plošné ozvučení – podhledové reproduktory.

Malý subwoofer nemůže hrát nízké basy. Z toho vyjděme. Na druhou stranu, potřebujete subwoofer někde schovat, takže pátráte po malých rozměrech. Tady je rada drahá. Domácí kino. Chce to kompromis, buď si koupíte limuzínu co jede, anebo Trabanta, kterého dobře schováte. Při koupi subwooferu se ptejte na jeho připojení. Kvalitní subwoofer (vycházíme z toho, že pořizujete tzv. aktivní, tedy s vestavěným zesilovačem), podobně jako je Dexon SUB 300A, dovoluje napojení různými způsoby reprobedny. 1. napojení prostřednictvím dvojice RCA (Cinch) konektorů – subwoofer „poslouchá klasický“ stereo signál a dělá z něj mono basový signál domácího kina . Pak na subwooferu si můžete nastavit i přenášené pásmo a hlasitost 2. napojením prostřednictvím jednoho RCA (Cinch) konektoru – subwoofer poslouchá už hotový basový signál a jen ho zesiluje a reprodukuje. Veškeré nastavení tohoto signálu děláte jen na receiveru, který tento basový signál „vyrábí“. 3. napojením na reproduktorové svorky – subwoofer poslouchá výkonový stereo signál přiváděný na nějaké jiné reprosoustavy, upravuje ho a vyrábí z něj mono basový signál. Při koupi subwooferu také posuzujeme jeho výkon RMS, výbavu, možnost přepnutí fáze, způsob provedení jeho chlazení, spínaní a stand-by příkon.

Ozvučení pro cvičitelky aerobicu

Pryč jsou doby, kdy si cvičitelka vystačila s hifi věží či řečnickým systémem…