08 104 | Largo 130 + Largo 70 + Largo 120 + SUB 1200A sestava domácího kina 5.1

2× 80 / 150 W přední sloupové reprosoustavy + 2× 35 / 80 W zadní regálové reprosoustavy + 500 W aktivní subwoofer, 26 – 20 000 Hz

Vhodné pro: ozvučení obývacího pokoje, hifi, domácí kino

08 103 | Largo 70 + Largo 120 + SUB 1200A sestava domácího kina 5.1

2× 35 / 80 W přední regálové reprosoustavy + 2× 35 / 80 W zadní regálové reprosoustavy + 500 W aktivní subwoofer, 26 – 20 000 Hz

Jak HiFi, domácí kino / reprosoustavy - sady 5.1 fungují?

Kabely a konektory naleznete v sekci konstrukční materiál, kde také naleznete kompletně vše pro vlastní stavbu reprosoustav a reprobeden. Samostatné reproduktory mají svou vlastní kategorii. domácí kino. Novinkou je skryté HiFi ozvučení interiérů, tyto reprobedny reproduktory naleznete v sekci Plošné ozvučení – podhledové reproduktory.

Malý subwoofer nemůže hrát nízké basy. Z toho vyjděme. Na druhou stranu, potřebujete subwoofer někde schovat, takže pátráte po malých rozměrech. Tady je rada drahá. Domácí kino. Chce to kompromis, buď si koupíte limuzínu co jede, anebo Trabanta, kterého dobře schováte. Při koupi subwooferu se ptejte na jeho připojení. Kvalitní subwoofer (vycházíme z toho, že pořizujete tzv. aktivní, tedy s vestavěným zesilovačem), podobně jako je Dexon SUB 300A, dovoluje napojení různými způsoby reprobedny. 1. napojení prostřednictvím dvojice RCA (Cinch) konektorů – subwoofer „poslouchá klasický“ stereo signál a dělá z něj mono basový signál domácího kina . Pak na subwooferu si můžete nastavit i přenášené pásmo a hlasitost 2. napojením prostřednictvím jednoho RCA (Cinch) konektoru – subwoofer poslouchá už hotový basový signál a jen ho zesiluje a reprodukuje. Veškeré nastavení tohoto signálu děláte jen na receiveru, který tento basový signál „vyrábí“. 3. napojením na reproduktorové svorky – subwoofer poslouchá výkonový stereo signál přiváděný na nějaké jiné reprosoustavy, upravuje ho a vyrábí z něj mono basový signál. Při koupi subwooferu také posuzujeme jeho výkon RMS, výbavu, možnost přepnutí fáze, způsob provedení jeho chlazení, spínaní a stand-by příkon.

No víte, je to jako naschvál, jakmile jsme na trh vyrukovali s různými „dřevěnými“ verzemi reprosoustav, ať už to byla verze kalvados nebo palisandr (vzpomeňme na tolik žádané reprosoustavy reprobedny Dexon domácí kino, Maestro a Dexon Moderato), ihned se strhla lavina, proč nemáme reprosoustavy prostě a jednoduše černé.

Ozvučení fitness a spining center II

Fitness, spining či aerobic se stal hodně populárním, a tak i cvičitelky dobře ví, že kvalitní a dostatečně výkonné ozvučení je výhodou…