zpět  HiFi, domácí kino / Reprosoustavy centrální

Stručný popis: 2 pásmová, regálová, satelitní, 5,25″; bas. rep., 1″, výškový rep., 50 / 110 W, 90 dB, 50 – 20 000 Hz

Vhodné pro: ozvučení obývacího pokoje, hifi, domácí kino

Kat. č.: 08 101

Cena: 3 990,00 Kč s DPH Skladem:  ano

Podrobné technické informace Strana kataloguNávod k použitíDetailní katalogový list9 kroků proti špatnému výběru dom. kina a hifiDalší technické informace

O nových reprosoustavách řady Largo můžeme směle říci, že ve své cenové kategorii posouvají laťku designového zpracování i zvukového projevu. Více, než roční vývoj je opravdu znát a výsledek si nezadá s mnohem dražší konkurencí.

Vzhled

Jejich vzhled je praktický a luxusní zároveň. Horní a přední stěna je matně černá, potažena speciální folii imitující kůži. Boční a zadní stěna je tmavě hnědá, s barevným nádechem dřeva třešně. Tím, že jsme zvolili černohnědou kombinaci, usnadňujeme kombinování s vašim nábytkem. Chcete-li reprosoustavy černé, postačí je více zasunout vedle nábytku. Naopak, zalíbil-li se vám vzor dřeva, doporučujeme reprosoustavy mírně povytáhnout a natočit. Určitě se vám zalíbí i zaoblené hrany, m.j, z důvodu, abychom minimalizovali vzniklé difrakční jevy. Další designovou vychytávkou je nakloněná přední stěna, čímž vyrovnáváme fázové posuvy vůči výškové sekci. Součástí každého balení je i odnímatelný přední rámeček s průzvučnou tkaninou černé barvy.

Konstrukce

Samotné ozvučnice jsou konstruovány z 20 mm MDF s několika příčkami a vyztuženími. Používáme vytlumení speciálním akustickým materiálem a bassreflexové nátrubky, jež jsou výrazně zaoblené z obou stran. Basové reproduktory mají polypropylénovou membránu s polygumovým závěsem, který vykazuje vysoké hodnoty tlumení. Středobasový používá speciálního tvaru prachovky pro rozšíření frekvenčního rozsahu. Výškový reproduktor má textilní kalotu. Tyto kvalitní reproduktory s propracovanou výhybkou jsou základem kvalitní konstrukce s kvalitním zvukem. Reprosoustavy jsou opatřeny masivními šroubovacími svorkami, navíc Largo 130 umožňuje napojení systémem Bi Wiring nebo Bi Ampling.

Zvuk

Postačila by krátká věta: „Budete jim nadšeni“ Již při prvním poslechu se nadchnete pro zvukovou vyváženost. Žádné zaduněné basy, žádné ucinkané výšky, zastřené středy. Ne, u řady Largo čekejte zvukovou kvalitu, čistotu projevu a zvuk, který vás neunaví ani po hodinovém poslechu. Reprosoustavám Largo je jedno, jestli je zapojíte na stereo nebo do domácího kina. Svou práci odvedou na jedničku.

Výhody oproti konkurenci

Doporučujeme vám toto příslušenství

12 438 | Kloubový držák profesionální #2