Kvalitu HiFi reprosoustav Largo dokládá řada výborných referencí. Více, než roční vývoj je opravdu znát a výsledek si nezadá s mnohem dražší konkurencí.

909 Jak proti zpětné vazbě?

Tak to je nejtypičtější problém související s používáním mikrofonu. Kdysi někdo prohlásil: „Každý správný zvukař si jednou pískne. Jsou ale zvukaři tupci, kteří pískají furt a neví o tom.“ Tyto věty jsou více než výstižné. To je ale případ, kdy zvukaře skutečně používáte, ten celou „akustiku“ prostoru „pochopí“ a zvuk nastaví tak, aby ke zpětné vazbě nedocházelo.

Jak to ale udělat, když jste sami a potřebujete se rychle otravného pískání a houkání mikrofonu zbavit?

1. Na mikrofon mluvte skutečně zblízka. jedině tak může být nastavena menší citlivost a tedy i menší náchylnost ke zpětné vazbě.
  2. Kupujte jen kvalitní mikrofony. Nejde jen o jejich zvuk, ale také o směrovou charakteristiku, která nám říká, jak mikrofon snímá z bočních směrů a tedy jak je náchylný ke zpětné vazbě.
  3. Pohybujte se s mikrofonem jen za reprosoustavami. Pokud se s mikrofonem ocitnete před reproduktory, je jasné že k zpětné vazbě musí dojít. Zvukovou aparaturu tedy rozestavte s pečlivým uvážením i s ohledem na akustiku prostoru.
  4. Různá udělátka typu feedback supressory použijte skutečně až jako poslední. Obvykle problém se zpětnou vazbou lze vyřešit už výše uvedeným postupem.

Zajistíme kvalitní zvuk, audio ozvučení, evakuační rozhlas, domácí kino i autohifi, autorádia, autodoplňky, reproduktory do auta, auto reproduktory, autoreproduktory, audio, reentrantní reproduktory, 100 V, hifi, reprobedny, autohifi, reprosoustavy, 100V, reproduktory, zesilovače, profesionální reproduktory, hifi stojany, domácí kino, auto, sestava, aaa auto, repráky, reprák, autoreprák, podhledové reproduktory, hifi stojany, reprobedna, autorepráky, zesík, wat, watt, hifi reproduktory, subwoofer, tlampače, dvd, sestavy, mixážní pulty, decibel, 5.1, repro stojany, notebooky, autoradia, hudba, reproduktory, kabely, reproboxy, subwoofery, drivery, tweetery, pieza, jiné repro, zvukovody, kabely. Ozvučíme bary, školy, úřady, budovy, hřiště, auta, domácí prostory, supermarkety, obchody, výrobní prostory, administrativu, obce atd.

V současnosti jsme jedinou českou firmou produkující vlastní výrobky pod svou vlastní značkou v širokém rozsahu, čímž si upevňujeme přední pozici nejenom na českém trhu. Kromě prodeje v našich specializovaných prodejnách se na obratu firmy podílí rovněž zásilková služba a export do Polska, Slovenska, Německa, Rakouska, Velké Británie, Švédska, Nizozemí, Itálie, Řecka, Estonska a Litvy.

Jsme výrobcem a prodejcem auto ozvučovací techniky Hifi, profesionální, instalačního repro ozvučení a reproduktorů. Nabízíme reproduktory, hifi reproduktory, hifi stojany, repro stojany, profesionální reproduktory, zesilovače, tlampače, autosubwoofery, reprosoustavy, i evakuační rozhlas, audio sestavy včetně autoreproduktorů. Ozvučení interiérů, 100V rozvody, 100V reproduktory a reprosoustavy. Osvětlovací a ozvučovací technika včetně špičkových profesionálních reproduktorů.

Všechny výrobky procházejí několikanásobnou kontrolou, než jsou expedovány. Výrobní střediska jsou vybavena testovacím a měřícím systémem Liberty Audiosuite, kterým provádíme průběžné testování výrobních parametrů. Držíme krok s dobou a proto neustále vyvíjíme nové výrobky. Návrhy a simulace jsou tvořeny výhradně na počítači a následně je navržený produkt fyzicky vyroben. Někdy je však cesta k žádanému cíli příliš komplikovaná, a tak se stává, že vyrobíme i několik prototypů, než spustíme sériovou výrobu. Tím se náš sortiment stává propracovanějším a více konkurence schopným.

Budete-li listovat našim nabídkovým katalogem, pak narazíte na profesionální techniku pro muzikanty, DJ, domácí kino, plošné ozvučování, reproduktory, konstrukční materiál, profesionální reproduktory, světelnou techniku a v neposlední řadě také sortiment pro ozvučování automobilů.

Zajistíme ozvučení pro bary, školy, úřady, budovy, hřiště, auta, domácí prostory, supermarkety, obchody, výrobní prostory, obce atd. Nabízíme 100V, 100 V, 5.1, profesionální reproduktory, accesories, audio, auto, auto reproduktory, autodoplňky, autohifi, evakuace, mixážní pulty, autoradia, autoreprák, autorepráky, autoreproduktory, basáky, bezdrátové mikrofony, hifi stojany, bezdrátový mikrofon, tlampače, decibel, dexon, diskuzní, diskuzní systémy, domácí kino, domácí rozhlas, dvd, elektro, reentrantní reproduktory, enclosures, evakuace, repro stojany, evakuační, evakuační rozhlas, repro, hifi, evakuace, subwoofery, kabely, pultíkové mikrofony, reentrantní reproduktory, regulátor hlasitosti, hifi reproduktory, regulátory hlasitosti, reprák, repráky, repro, repro stojany, reprobedna, reprobedny, reproduktor, reproduktorové stojany, reproduktory, reproduktory 5.1, subwoofery, reproduktory do auta, reproduktory pro domácí kino, mixážní pulty, reprosoustava, reprosoustavy, subwoofery, hifi reproduktory, rodinné domy, rodinný dům, rozhlasová ústředna, rozhlasové ústředny,

Dexon Czech s.r.o. je výrobcem a prodejcem Hifi, profesionální, plošně a auto ozvučovací techniky, reproduktorů, reprosoustav 5.1, repro pro domácího kina a autohifi, domácí rozhlasy, v systému hudba i řeč. Nabízíme evakuační rozhlas, mixážní pulty, repro stojany, hifi stojany, autorádia, kabely, autodoplňky, reproboxy, reproduktory do auta, auto reproduktory, autoreproduktory, audio, hifi, zesilovače, autohifi, reprosoustavy, 100 V, 100V tlampače, reproduktory, reentrantní reproduktory, domácí kino, domácí rozhlas, reprobedny, podhledové reproduktory, auto, sestava, aaa auto, repráky, reprák, reprobedna, autoreprák, autorepráky, wat, zesík, watt, subwoofer, dvd, sestavy, decibel, 5.1, notebooky, mixážní pulty, subwoofery, autoradia, hudba, reproduktory, reproboxy, repro drivery, repro stojany, zvukovody, kabely. Najdete také u nás reproduktory, reprosoustavy, reprobedny, hifi reproduktory, profesionální reproduktory, podhledové reproduktory, reprobedny a zesilovače pro hifi a domácí kino, tlampače, autosubwoofery, zesilovače, audio sestavy včetně autoreproduktorů a kabelů, autozesilovačů a autohifi.

Ozvučení salónků a banketek

Potřebujete trvalé ozvučení menších prostor, které chcete pouštět i hlasitěji?