Mikrofony pro diskuzi se doposud musely drátovat. Diskuzní systém dexon WA 510RC je bezdrátový. Mikrofony „rozhodíte“ na stůl, automaticky sladíte a diskuze je ozvučena.

505 Jaký požadovat výkon?

Na otázku „jak výkonné to má být“ se těžko odpovídá. Obvykle platí, že čím, větší, tím výkonnější. Musíme to avšak posoudit ze dvou hledisek.

1. Zamyslíme se nad počtem lidí a velikostí ozvučovaného prostoru. Malé systémy typu Dexon WA 300RC s výkonem okolo 20 W postačí na běžné malé zasedací místnosti do 25 m2 s počtem lidí do dvaceti. Naproti tomu velké „řečničáky“, třeba Dexon WA 450RC s výkonem 60 W už vystačí na místnost 40 m2 s 30 až 40 lidmi. To jsou velice zhruba stanovené výkonostní nároky.
  2. Zamyslíme se nad tím, jak dlouho bude řečnický systém schopen provozu z baterií. Čím větší systém budeme mít a tento budeme co nejméně vytěžovat, můžeme se s dobou provozu dostat i na 5 h. Pokud ale systém bude malý a hlavně nedostačující na naši místnost, budeme se jej snažit vytěžovat co nejvíce, ale to naopak znamená celkové snížení doby provozu klidně jenom na 1 h.

Jak to tedy rozpoznat a jaký výkon zvolit? Je to opravdu těžká otázka, kterou doporučujeme s prodejci a výrobci řečnických systému konzultovat. I zde poznáte, jak dobře své výrobky znají, a zda to, co Vám doporučí, bude pro vaše praktické využití vhodné.

Ozvučení sjezdovek a podobných areálů

Kvalitní ozvučení rozsáhlých venkovních prostor, zejména sjezdovek, neslouží jen k větší bezpečnosti lyžařů…