Rozhlasovou ústřednu Dexon JPA xxxx2WI stačí přihlásit do WIFI a rázem můžete poslouchat hudbu z NAS, z telefonu, počítače, z internetu a dalších moderních zdrojů. Aplikace pro ústřednu jsou zdarma.

504 Potřebuje to ale šťávu…

Říkali jsme, že vestavěná elektronika, použitý zesilovač, ale i reproduktor musí být hodně účinné, aby co nejméně spotřebovávala elektrickou energii.

Jenže, odkud tu elektřinu vzít? Při pohledu na širokou nabídku řečnických systémů, vidíme, že samozřejmě jsou tyto kompaktní přístroje napájeny ze síťového napětí 230 V / 50 Hz. Ale ne vždy a ne všude je toto napájení k dispozici.

A tady už se dostáváme k těm lepším kouskům, které zvládají i napájení z napětí 12 V, z auta. Jdeme-li ale dál, nemusí být k dispozici ani auto, tak by to chtělo nějaké baterie. Ty levnější systémy, které se upevňují např. za opasek a používají se pro exkurze, třeba Dexon WA 110RC obsahují nabíjecí baterky, které nabíjíme pomocí adaptéru, jež je ve výbavě. U propracovanějších řečnických systémů, jako je Dexon WA 450RC je nabíjení zcela automatické.

Jakmile vnitřní elektronika rozpozná, že systém je připojený na síťové napětí 230 V / 50 Hz, začne vestavěný akumulátor automaticky dobíjet. Takže laická obsluha se nemusí o nic starat. Navíc i podle indikátoru stavu akumulátoru, vidí, kolik mu „zbývá života“, nebo, jak se postupně dobíjí.

Aparatura pro mítingy politických stran atp.

Mítingovým ozvučením máme na mysli systém, který bude mobilní a dostatečně variabilní a výkonný.