Kombinace dobrá pasivní reprosoustava, např. Dexon BC 1200 + kvalitní zesilovač, např. Dexon DAC 1300 bude vždycky hrát lépe, než kompaktní aktivní reprosoustava.

105 Co znamenají ty ostatní parametry?

Výkon a impedanci jsme již rozebrali. Narazit ale ještě můžete (a měli byste) na následující, které vysvětlím hodně laicky:

Frekvenční rozsah – udává od jak nízkých po jak vysoké frekvence bude „bedýnka“ hrát. Nutno brát ale v potaz toleranční pásmo, které bývá obvykle 6 nebo 10 dB.

Citlivost – jednoduše kolik to „žere“ a jak hlasitě to hraje. Tedy účinnost. Podle citlivosti si uděláme obrázek o tom, jak hlasitě to bude na jednotku přivedeného výkonu hrát. Každé 3 dB rozdílu znamenají dvojnásobek výkonu.

Zkreslení THD – udává, jak moc reprodukovaná sinusovka bude zdeformovaná

Zkreslení IMD – udává, jak moc ze dvou přivedených sinusovek se ozve více sinusovek

Dělící frekvence – udává, místo, kde basový reproduktor už přestává hrát díky výhybce basy a výškový už začíná hrát výšky.

Rozměry – měly by se udávat včetně všech výstupků. Asi není třeba dále rozebírat.

Hmotnost – čím těžší tím lepší! Ukazuje to na poctivou mechanickou konstrukci nejenom samotné skříně, ale také použitých reproduktorů.

Ale mezi námi – parametry jsou jedna věc, a zvukový pocit věc druhá. Nakupujte ušima!

V současnosti jsme jedinou českou firmou produkující vlastní výrobky pod svou vlastní značkou v širokém rozsahu, čímž si upevňujeme přední pozici nejenom na českém trhu. Kromě prodeje v našich specializovaných prodejnách se na obratu firmy podílí rovněž zásilková služba a export do Polska, Slovenska, Německa, Rakouska, Velké Británie, Švédska, Nizozemí, Itálie, Řecka, Estonska a Litvy.

Dexon Czech s.r.o. je výrobcem a prodejcem Hifi, profesionální, plošně a auto ozvučovací techniky, reproduktorů, reprosoustav 5.1, repro pro domácího kina a autohifi, domácí rozhlasy, v systému hudba i řeč. Nabízíme evakuační rozhlas, mixážní pulty, repro stojany, hifi stojany, autorádia, kabely, autodoplňky, reproboxy, reproduktory do auta, auto reproduktory, autoreproduktory, audio, hifi, zesilovače, autohifi, reprosoustavy, 100 V, 100V tlampače, reproduktory, reentrantní reproduktory, domácí kino, domácí rozhlas, reprobedny, podhledové reproduktory, auto, sestava, aaa auto, repráky, reprák, reprobedna, autoreprák, autorepráky, wat, zesík, watt, subwoofer, dvd, sestavy, decibel, 5.1, notebooky, mixážní pulty, subwoofery, autoradia, hudba, reproduktory, reproboxy, repro drivery, repro stojany, zvukovody, kabely. Najdete také u nás reproduktory, reprosoustavy, reprobedny, hifi reproduktory, profesionální reproduktory, podhledové reproduktory, reprobedny a zesilovače pro hifi a domácí kino, tlampače, autosubwoofery, zesilovače, audio sestavy včetně autoreproduktorů a kabelů, autozesilovačů a autohifi.

Řešíme ozvučení interiérů, hifi, domácí kino, autohifi, 100V rozvody, reentrantní reproduktory, 100V reproduktory, reprosoustavy 100 V zesilovače, pro hudbu i řeč. K tomu slouží osvětlovací a ozvučovací technika, mikrofony, zesilovače, kabely, reprosoustavy, reproboxy, reprobedny, včetně špičkových profesionálních reproduktorů a subwooferů.

Všechny výrobky procházejí několikanásobnou kontrolou, než jsou expedovány. Výrobní střediska jsou vybavena testovacím a měřícím systémem Liberty Audiosuite, kterým provádíme průběžné testování výrobních parametrů. Držíme krok s dobou a proto neustále vyvíjíme nové výrobky. Návrhy a simulace jsou tvořeny výhradně na počítači a následně je navržený produkt fyzicky vyroben. Někdy je však cesta k žádanému cíli příliš komplikovaná, a tak se stává, že vyrobíme i několik prototypů, než spustíme sériovou výrobu. Tím se náš sortiment stává propracovanějším a více konkurence schopným.

Zajistíme ozvučení pro bary, školy, úřady, budovy, hřiště, auta, domácí prostory, supermarkety, obchody, výrobní prostory, obce atd. Nabízíme 100V, 100 V, 5.1, profesionální reproduktory, accesories, audio, auto, auto reproduktory, autodoplňky, autohifi, evakuace, mixážní pulty, autoradia, autoreprák, autorepráky, autoreproduktory, basáky, bezdrátové mikrofony, hifi stojany, bezdrátový mikrofon, tlampače, decibel, dexon, diskuzní, diskuzní systémy, domácí kino, domácí rozhlas, dvd, elektro, reentrantní reproduktory, enclosures, evakuace, repro stojany, evakuační, evakuační rozhlas, repro, hifi, evakuace, subwoofery, kabely, pultíkové mikrofony, reentrantní reproduktory, regulátor hlasitosti, hifi reproduktory, regulátory hlasitosti, reprák, repráky, repro, repro stojany, reprobedna, reprobedny, reproduktor, reproduktorové stojany, reproduktory, reproduktory 5.1, subwoofery, reproduktory do auta, reproduktory pro domácí kino, mixážní pulty, reprosoustava, reprosoustavy, subwoofery, hifi reproduktory, rodinné domy, rodinný dům, rozhlasová ústředna, rozhlasové ústředny,

Jsme výrobcem a prodejcem auto ozvučovací techniky Hifi, profesionální, instalačního repro ozvučení a reproduktorů. Nabízíme reproduktory, hifi reproduktory, hifi stojany, repro stojany, profesionální reproduktory, zesilovače, tlampače, autosubwoofery, reprosoustavy, i evakuační rozhlas, audio sestavy včetně autoreproduktorů. Ozvučení interiérů, 100V rozvody, 100V reproduktory a reprosoustavy. Osvětlovací a ozvučovací technika včetně špičkových profesionálních reproduktorů.

Zajistíme kvalitní zvuk, audio ozvučení, evakuační rozhlas, domácí kino i autohifi, autorádia, autodoplňky, reproduktory do auta, auto reproduktory, autoreproduktory, audio, reentrantní reproduktory, 100 V, hifi, reprobedny, autohifi, reprosoustavy, 100V, reproduktory, zesilovače, profesionální reproduktory, hifi stojany, domácí kino, auto, sestava, aaa auto, repráky, reprák, autoreprák, podhledové reproduktory, hifi stojany, reprobedna, autorepráky, zesík, wat, watt, hifi reproduktory, subwoofer, tlampače, dvd, sestavy, mixážní pulty, decibel, 5.1, repro stojany, notebooky, autoradia, hudba, reproduktory, kabely, reproboxy, subwoofery, drivery, tweetery, pieza, jiné repro, zvukovody, kabely. Ozvučíme bary, školy, úřady, budovy, hřiště, auta, domácí prostory, supermarkety, obchody, výrobní prostory, administrativu, obce atd.

Ozvučení sjezdovek a podobných areálů

Kvalitní ozvučení rozsáhlých venkovních prostor, zejména sjezdovek, neslouží jen k větší bezpečnosti lyžařů…