RP 124 přináší tu největší zvukovou kvalitu High-End formou stropního ozvučení.

101 Jak by domácí reprosoustavy měly vlastně vypadat?

No víte, je to jako naschvál, jakmile jsme na trh vyrukovali s různými „dřevěnými“ verzemi reprosoustav, ať už to byla verze kalvados nebo palisandr (vzpomeňme na tolik žádané reprosoustavy Dexon Maestro a Dexon Moderato), ihned se strhla lavina, proč nemáme reprosoustavy prostě a jednoduše černé.

A tak jsme se zase sami sebe ptali, co by pro praktické užití bylo nejlepší, a věřte že po více jak 15 letém našem snažení vyhrála černá kombinace. Praktická, neunavující. A vždy hezká a hlavně – univerzální k jakémukoliv nábytku. Co tím chtěl básník říci? Že když budete vybírat reprosoustavy v barvě nějakého dřeva, na 99% to v obchodě bude vypadat jinak než u Vás doma, a tak nakonec reprosoustavy s Vašim interiérem ladit nebudou. To je jeden z mnoha důvodů, proč i naše reprosoustavy Dexon Largo oblékáme do černého hábitu.

Víte kdo je největším nepřítelem reprosoustav v obýváku? Manželka a děti. Zatímco manželka, chudák, bude poletovat a utírat z nich prach, dítka nebudou šetřit své všetečné prstíky a propichovat membrány. Proto přizvěte k výběru reprosoustav i manželku, ať se dopředu dohodnete, co se i jí bude líbit, pánové.

A co teda proti dětem? Snadné řešení: Kvalitní reprosoustavy mají odnímatelný rámeček s průzvučnou tkaninou, který odpoutává dětskou pozornost. Viz. například oblíbený set s Dexon Largo 70

A tvar? Trh je zásoben vším možným – koulemi, zkosenými tvary, jehlany…Fyzika je jediná. Ano čím více nerovnoběžných stran, tím menší stojaté vlnění a tím menší tedy ono dunění reprosoustavy. Ale když se reprosoustava vytlumí pečlivě, jako to dělá i Dexon, stojaté vlnění bude minimální.

Řečnická otázka – kam s ním? Krásně to je vidět v této Kategorii. Je na Vás, co bude méně vadit, zda reprosoustavu sloupovou necháme na nožkách, satelitní dáme na stojan, nebo na kloubový držák…Je pravdou, že zatímco jednomu to v pracovně na stole překáží, tak děti to zase rádi shazují ze stojanů…

Ozvučení dechovky

I běžná dechovka vyžaduje ozvučení a to obvykle ozvučení zpěváků a některých dechových nástrojů…