SD 402(A) Zaujmou moderním provedením s vysokým leskem. Reprosoustavy se vyrábí v černém nebo bílém provedení. Zajímavou vychytávkou je Bluetooth pro přehrávání ze smartphonu nebo tabletu.

HM 40 náhlavní mikrofon

Náhlavní mikrofon s konektorem jack 3,5 – HM 40 se nám v praxi při natáčení videotestů a videoworkshopů osvědčil. Dosáhli jsem tím potřebného odstupu zvuku v nahrávací místnosti, kdy je možné nahrávat vše současně a při míchaní pak lze relativně dobře oddělit slovo komentáře od nahraného zvuku nástrojů.

Hladina zvuku v nahrávací místnosti bývá někdy velmi vysoká (bicí souprava či dva stacky Marshall v zapojení, jak je používá Zakk Wylde) a snímaní klasickým mikrofonem nad hlavou není úplně optimální. Vzhledem k umístění hlavového mikrofonu mimo ústa není zvuk zcela brilantní na vyšších středech, ale to jde v pohodě dokorigovat při následném zpracování na ekvalizéru.

Z mechanického hlediska jedině čas ukáže, zda nasazovaní za uši vlasatým maničkám přečká bez úhony delší používání :-) Výhodou je i možnost řešení napájení fantomem buď 9 V a nebo pomocí odporového děliče i 48 V v konektoru XLR, které se bude realizovat… uvidíme, zdali bude bez problémů fungovat.

Vladimír Švanda, Muzikus

Ozvučení pro průvodce a exkurze

Ozvučovací sestava pro průvodce musí být bez cizího napájení, musí být dostatečně mobilní, lehká…